כיצד הולך להיראות השיווק בשנת 2023?
כנראה שנלמד להכיר את טכנולוגית הבינה מלאכותית יותר מקרוב.
זה כבר נכנס לתחומי הגראפיקה, תוכן, כתיבת קוד ואפילו שיווק.
סביר להניח שנראה את זה נכנס ליותר ויותר תחומים,
כולנו חווינו לאחרונה שלל תמונות מרהיבות שנוצרו על בסיס תיאור מילולי מדויק בלבד,
סיפורים חדשים ושלמים לסדרות טלוויזיה מוכרות שכולם אוהבים,
קידודים ללא מעט פונקציות מסובכות בשלל שפות קוד ואפילו זה נכנס בתחום השיווק.
אמנם בתחום השיווק זה עדיין לא ברמה של להכין קמפיין שלם מאפס,
אבל האלגוריתם בהחלט יודע היום לטרגט יותר טוב את הקהלים שהוא צריך להגיע אליהם,
לכן זה משאיר לנו, אנשי השיווק להיות אנשי שיווק טובים יותר,
אנשים שחושבים מחוץ לקופסא ולא עוד ״קמפיינרים״.
אנשים שחושבים מחוץ לקופסא ולא עוד ״קמפיינרים״.
כנ״ל הגראפיקאים, אנשי התוכן ואנשי התוכנה, כולנו נצטרך להמציא את עצמנו מחדש,
גם כדי לשמור על הפרנסה שלנו וגם כדי להפוך לטובים יותר ולהמשיך להשתפר,
גם כדי לשמור על הפרנסה שלנו וגם כדי להפוך לטובים יותר ולהמשיך להשתפר,
מצד אחד, זה מפחיד, מצד שני, זה הולך להיות מעניין.
אז אני לא יודע מה אתכם,
אני כבר מצפה לעתיד.